Rok szkolny 2021 – 2022

Zobacz nasze sukcesy z poprzednich lat
 wybierz z menu po lewej stronie


ROK SZKOLNY 2021 – 2022


World Art Games in Spain (online) – październik 2021
I miejsce – Jan Walkiewicz-waltornia (kategoria wiekowa 11-12 lat) – przygotowanie p. Marek Medyński
Akompaniament: p. Krzysztof Cegliński


Sopravista Olympic Art Games in Italy- Summer Edition (online) – sierpień 2021
I miejsce – Jan Walkiewicz-waltornia (kategoria wiekowa 11-12 lat)– przygotowanie p.Marek Medyński
Akompaniament: p. Krzysztof Cegliński


The 6. Rising Stars Grand Prix 2021 International Music Competition Berlin(online)-sierpień 2021
III miejsce w kategorii Advanced – Zofia Płaziuk-flet –  przygotowanie p.Marta Durczewska-Grzywińska
Akompaniament: p. Krzysztof Cegliński


II International Online Instrumental Performance Competition Toronto 2021
I miejsce – Zofia Płaziuk-flet –  przygotowanie p.Marta Durczewska-Grzywińska
Wyróżnienie – Astrid Gizgier-flet –  przygotowanie p.Marta Durczewska-Grzywińska
Akompaniament: p. Krzysztof Cegliński


12th World Open Music Competition – Belgrad (online)- sierpień 2021
I miejsce – Zofia Płaziuk-flet –  przygotowanie p.Marta Durczewska-Grzywińska
Akompaniament: p. Krzysztof Cegliński


III Ogólnopolski Konkurs Młody Waltornista w Katowicach – online (czerwiec 2021)
II miejsce w kategorii II oraz Złoty Dyplom – Jan Walkiewicz –kl.VI b-OSM I st. – przygotowanie p.Marek Medyński
Akompaniament: p. Krzysztof Cegliński


I Swiss International Music Competition w Lugano (Szwajcaria), lipiec 2021
– II nagroda – Jakub Klimek
, uczeń p. Renaty Płażewskiej-Kryachok


III Ogólnopolski Internetowy Konkurs Pianistyczny w Leżajsku, 21.08.2021
– I nagroda – Andros Bubiak, uczeń p. Renaty Płażewskiej-Kryachok
– II nagroda – Natasza Iljin, uczennica p. Renaty Płażewskiej-Kryachok


ZAGŁOSUJ NA G076G0 Muzyczny PARK-ing na Sosnowej

Celem głównym niniejszego zadania jest poprawa estetyki oraz zapewnienie bezpieczeństwa wszystkich użytkowników, przestrzeni znajdującej się w okolicach Szkoły Muzycznej przy ul. Sosnowej oraz Parku im. Reymonta. W obecnej sytuacji, otoczenie to jest bardzo szare i smutne, a przede wszystkim mało bezpieczne dla wszystkich jego użytkowników- dzieci, pracowników, rodziców i gości uczęszczających do szkoły, mieszkańców pobliskich kamienic, użytkowników przestrzeni Parku im. Reymonta w Łodzi. .

   <<   SZCZEGÓŁY  PROJEKTU >>             << WEJDŹ i ODDAJ GŁOS >>

Holler Box